loading...
Music 4 All
Admin بازدید : 51 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید ، زیبا و بسیار شنیدنی از خواننده معین بنام به تو مدیونم

  ترانه سرا : ” رضا خواجوی ” ، آهنگساز و تنظیم کننده : ” عارف شکوری ” ، کارگردان : ” الکس فرا “ 

 

2

2

حجم : 6 مگابایت

 

لینک مستقیم

 

 

 

متن آهنگ جدید معین با نام به تو مدیونم

هر چی تو زندگی دارم و ندارم

هر چقدر دلخوشی هست تو روزگارم

این همه احساس خوب که روبرومه

به خدا به خدا من از تو دارم

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

 

 

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/10 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

50 درصد تخفيف فقط تا 15 فروردين 1393

عجله کنيد!

www.newcom1.tk
-----------------.........
پاسخ : ممنون از نظرتون.

نه مرسی !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 892
  • بازدید کلی : 4,312