loading...
Music 4 All
Admin بازدید : 135 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام هوای ابری

تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
ویــلـن : پیام طونی ، گــیتار : امید حجت ، ( تهیه شده در استودیو رضـــا شــــیری
 )

 

 

2

1

حجم : 7 مگابایت

 

لینک مستقیم

 

متن آهنگ هوای ابری از امیر علی


به عشق تو تموم عاشقا رو روندم

 

کنار تو و این هوای ابری موندم

 

چقد غصه تنهاییتو هر شب خوردم

 

با چه عشقی تو رو پیش خودم آوردم

 

دیگه بسمه هر چی که گفتی گفتم چشم بسمه


تموم حرفایی رو که زدم از ته این دل خستمه


اگه دارم میسوزم به جرم این دل شکستمه


دیگه  بسمه


♫♫♫

 

همه مردم شهرچشامو گریون دیدن

 

یه عمری منو با حال پریشون دیدن

 

فقط چشامو بستم صبوری کردم

 

ولی دیگه نمیتونم باید برگردم

 

دیگه بسمه هر چی که گفتی گفتم چشم بسمه


تموم حرفایی رو که زدم از ته این دل خستمه


اگه دارم میسوزم به جرم این دل شکستمه


دیگه  بسمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 897
  • بازدید کلی : 4,317